INTERNATIONAL FILM POETRY FESTIVAL #2 an Audio-Visual Poetry experience at Occupied Theatre EMBROS SAT.14.12.2013

December 12, 2013
To KΕΝΟ ΔΙΚΤΥΟVoid Network http://voidnetwork.blogspot.com και το + Ινστιτούτο [Πειραματικών Τεχνών]and +the Institute [for Experimental Arts] http://theinstituteinfo.blogspot.gr σε συνεργασία με τη διαδικτυακή ανθολογία βίντεο-ποίησης MΟVING POEMSin collaboration with MOVING POEMShttp://movingpoems.compresent παρουσιάζουνINTERNATIONAL FILM POETRY FESTIVAL60 VIDEO ARTISTS FROM EUROPE. ASIA. AMERICA. AFRICAAUDIO

“Εν-τοπίζοντας την ακαθόριστη εξουσία. Προς μια ανθρωπολογική προσέγγιση του Δεκέμβρη” του Αντώνη Αγγελή

December 7, 2013
Φώτος από Αθήνα 06.12.2013  Η εξέγερση του Δεκέμβρη του 2008 ήταν ένα γεγονός που έλαβε τρομακτικές διαστάσεις. Το δυστύχημα ήταν πως ο τρόμος αυτός επέδρασε κατασταλτικά τόσο για τον ελεγκτικό μηχανισμό καταστολής όσο και για

Τί κάνουμε μετά το Όργιο?

December 3, 2013
Σύμφωνα με τον Γάλλο φιλόσοφο Μποντριγιάρ, στον οποίο ανήκει το παραπάνω ανοικτό ερώτημα, η λέξη «όργιο» συμβολίζει «όλη την εκρηκτική στιγμή της νεωτερικότητας», τη στιγμή της απελευθέρωσης σε όλους τους τομείς. Πολιτική απελευθέρωση, σεξουαλική απελευθέρωση,

“Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΣ” του Ρομπέρτο Ατάυντε από το ΚΕΝΟ ΔΙΚΤΥΟ και την θεατρική ομάδα ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΟΙ / “Ms. Margarita’s Way” drama play photos

November 29, 2013
Η θεατρική ομάδα «Συντεταγμένοι» σε συνεργασία με το ΚENO ΔΙΚΤΥΟ παρουσιάζει το έργο του Ρομπέρτο Ατάυντε Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΣ “το σύστημα διδασκαλίαςείναι η διδασκαλία τουσυστήματος!” ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

Κράτος και Τρομοκρατία: Η “Στρατηγική της έντασης”

November 6, 2013
«Υπάρχουν ακόμη αφελείς που πιστεύουν ότι το παράδειγμα της ασφάλειας έχει σκοπό να προλάβει τρομοκρατικές πράξεις. Αυτό είναι τελείως λάθος. Η βασική ιδέα είναι μάλλον: «θα αφήσουμε να συμβούν καταστροφές, αναταραχές, ή και θα βοηθήσουμε

Public comment by Raul Vaneigem for Occupied Theatre Embros // Σχόλιο του φιλοσόφου ΡΑΟΥΛ ΒΑΝΕΓΚΕΜ για το Κατειλημένο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο “ΕΜΠΡΟΣ”

“When a government represses the freedom of art and the freedom of expression, it no longer has the right to usurpate the name of democracy, it becomes the expression of totalitarianism that is legitimate to

«Ξανθoί άγγελοι», βαλκανικά παράσιτα και queer προλεταριακότητες του Άκη Γαβριηλίδη

October 30, 2013
Στα λατινικά, η λέξη proles/ proletis σημαίνει «τέκνο, απόγονος». Στην αρχαία Ρώμη, η λέξη αυτή αποτέλεσε τη ρίζα για έναν άλλο όρο που έμελλε να διαγράψει μακροχρόνια καριέρα στο ευρωπαϊκό λεξιλόγιο των κοινωνικών και πολιτικών

Ας τελειώνουμε πια με τις ιστορίες για «μπαμπούλες και τσιγγάνους» της Αντιρατσιστικής Πρωτοβουλίας Θεσσαλονίκης

October 23, 2013
Η ιστορία της τετράχρονης Μαρίας που βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος όταν διαπιστώθηκε ότι το ζευγάρι των Ρομά με τους οποίους ζούσε δεν είναι οι βιολογικοί της γονείς –χωρίς να έχουν διευκρινιστεί ως τώρα οι

“Το όνειδος που αυτοαποκαλείται σκηνή σύγχρονης τέχνης στην Ελλάδα” του Παναγιώτη Χατζηστεφάνου

October 17, 2013
Για τους αμύητους, η καλλιτεχνική σεζόν στην Ελλάδα εγκαινιάζεται κάθε χρονιά γύρω στον Σεπτέμβριο, εν μέσω της σκανδαλώδους ατμόσφαιρας του άτυπου φεστιβάλ σύγχρονης τέχνης Remap. Σε διάφορους ιδιωτικούς και δημόσιους χώρους του Μεταξουργείου και του
1 80 81 82 83 84 145

ΑΡΧΕΙΟ

Go toTop