Το παρόν άρθρο, είναι μια συμβολή της Σίσσυς Δουτσίου, μέλος της συλλογικότητας Κενό Δίκτυο στο διάλογο για την σεξεργασία, ένα κάλεσμα για ελευθερία, ανθρώπινα δικαιώματα και ειλικρίνεια.
Ο Αναρχισμός οφείλει να γίνει πιο συγκεκριμένος, λιγότερο καθαρά αντιπολιτευόμενος, ικανός να παρουσιαστεί ως ένα αξιόπιστο πολιτισμικό σχέδιο, οικοδομώντας τους θεσμούς, τις συνήθειες και τα ανάλογα τεχνικά συστήματα
Πολλά γράφτηκαν τις τελευταίες μέρες σχετικά με το νομοσχέδιο της κυβέρνησης για τον τουρισμό και τη διάταξη που διπλασιάζει το πρόστιμο για τους ελεύθερους
Αυτό το κείμενο διαβάστηκε από την “Μεταρρυθμιστική ομάδα της νοτιοανατολικής μεταρρυθμιστικής ομάδας” στο Autonomous Gongress, ένα συνέδριο αναρχικών και αυτόνομων ομάδων που έγινε στο
Αν υπάρχει μια ολοκληρωμένη και εμπεριστατωμένη, στο μέτρο του εφικτού, απόπειρα να απαντηθεί το κλασσικό ερώτημα “Και πως θα λειτουργεί μια Αναρχική Κοινωνία;” αυτή
*Η εισήγηση της εκδήλωσης «Συνεργατική & Αλληλέγγυα Οικονομία: Ρήξη ή Ενσωμάτωση;» που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 30/3 στο Αυτόνομο Στέκι. Το ζήτημα “ρήξη ή ενσωμάτωση”
Στα ταξίδια μου τους τελευταίους μήνες, συζήτησα με πολλούς αναρχικούς που αντιλαμβάνονται την αναρχία σαν μια ηθική αρχή. Κάποιοι το πάνε τόσο μακριά ώστε