H Tέχνη δεν μπορεί να αλλάξει τον κόσμο. Σκοπός της Τέχνης όμως πρέπει να είναι να αλλάξει την συνείδηση των υποκειμένων που θα γίνουν φορείς της αλλαγής του κόσμου. Αυτός ο κόσμος παράγει δυστυχία, ανισότητα,
Το Κενό Δίκτυο συμμετέχει στη συνέλευση κατοίκων Εξαρχείων για την υπεράσπιση του λόφου του Στρέφη από τα καταστροφικά σχέδια του δημάρχου Αθηνών και της εταιρίας Prodea και καλεί όλους και όλες μας σε μαζική συμμετοχή
Jacques Ranciere reflects on the end of the Trump presidency and asks how this decline into unreason reconstructed what democracy means _____ Witnessing the assault on the Capitol, it may seem surprising to see Trump’s
Στην εποχή και στην κοινωνία της πληροφορίας, στην εποχή όπου ή είσαι γρήγορος ή εξαφανίζεσαι από την Ιστορία το πρώτο καθήκον των κινημάτων δεν είναι ή ταχύτητα αλλά ή Μνήμη. Η στάση δηλαδή στο χώρο
A rational political evaluation of the present conjuncture has become a genuine rarity. Between the catastrophist homilies emanating from the most unwittingly religious sectors of environmentalism (we are on the brink of the Last Judgement)
Κάποιος φτιάχνει με καρμπόν τις μέρες(όσο πάνε και ξεθωριάζουν) αποφεύγω τον αγέλαστο καθρέφτημε καφέ σκέτο τσιγάροετοιμάζω μπαγιάτικο πρωινόμε τα παράπονα του ταβανιούκαι τα βουρκωμένα παντζούρια (όταν πονάς όλος ο κόσμος είναι δαγκωμένοςπαίρνει το σχήμα της
Εντεκα νέα παιδιά συνελήφθησαν στους Αμπελόκηπους επειδή πέταξαν στον δρόμο μερικά τρικάκια επικριτικά για τη διαχείριση της πανδημίας από κράτος και κυβέρνηση ● Τσουβαλιάστηκαν σε περιπολικά και στο Α.Τ. της περιοχής για ώρες, χωρίς μέτρα
1. These events were not an aberration from democracy, because simply the USA were never democratic in the first place. They weren’t democratic when they had slaves, they certainly weren’t democratic when the segregation laws
«Εν όψει της συγκεκριμένης δυνατότητας της ουτοπίας, η διαλεκτική είναι η οντολογία της λάθος κατάστασης πραγμάτων». Theodor W. Adorno, Αρνητική Διαλεκτική Το κείμενο θα μπορούσε να ξεκινήσει με μία άλλη (ακόμα) πιο κλισέ φράση, βγαλμένη
Η ιστορία που αφηγούμαστε για την προέλευσή μας είναι λανθασμένη και διαιωνίζει την ιδέα της αναπόφευκτης κοινωνικής ανισότητας. Ο ανθρωπολόγος David Graeber και ο αρχαιολόγος David Wengrow αναρωτιούνται γιατί ο μύθος της «αγροτικής επανάστασης» παραμένει
There are at least two ways to make music. The negative one and the positive one. We can screech as long as we like on the strings of a violin and still not succeed in